By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Personlige egenskaper
Vi søker deg som er genuint opptatt av vekst med fokus på kundeopplevelse og flyteffektivitet. Din smittende besluttsomhet engasjerer kolleger og leverandører til å yte sitt beste i leveranser som gir fornøyde kunder og støtter opp under Unilabs mantra: CARE BIG
Du har en sterk evne til å motivere andre, og til å bygge bro mellom ulike miljøer og fagområder. Du er ikke redd for å ta opp utfordringer, gi tilbakemeldinger og drive endring for å fjerne hindringer for teamet. Vi tror at du liker å utfordre status quo og gjør det på en positiv måte. Du tror såpass mye på smidig og Lean at du klarer å få andre til å tro på det samme gjennom tilstedeværende, arbeidskapasitet og gjennomføringskraft. Vi ser spesielt etter deg som er analytisk og systematisk, og har en brennende interesse i å bruke innsikt og analyse til å optimalisere arbeidet med kundeopplevelsen.
Kvalifikasjoner
Du har med deg 3+ års erfaring med
Stillingen rapporterer til Operations Director. Du vil lede et team som skal bli selvorganiserende og selvstendig i utførelse av arbeidet.
Nøkkelord | Call Center management, Lean Start-up, Innsikt & analyse, Kontinuerlig forbedring, Call Center Development |
Bransjekategori | Helse / Sosial |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Kundesenter |
Arbeidsgiver | Unilabs Norge AS |
Østensjøveien 79 | |
0667 OSLO | |
Nettside | www.unilabs.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Leder kundesenter |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Petter Fafalios Rådgiver & Partner pf@kingbird.no +47 959 47 273 +47 959 47 273 |